- 1. ქეთევან სეფიაშვილი, „მეცნიერული
მსოფლმხედველობის როლი სამყაროს სურათის წარმოდგენაში ფიზიკის სასწავლო კურსში“,
ქართული ელექტრონული სამეცნიერო ჟურნალი: პედაგოგიური მეცნიერებანი http://gesj.internetacademy.org.ge/gesj_articles/1164.pdf 2(7), 2005.
http://gesj.internet-academy.org.ge/ge/v_abstr_ge.php?b_sec=edu&artic_num=1164&issue=2005-12
http://gesj.internet-academy.org.ge/ge/v_abstr_ge.php?b_sec=edu&artic_num=1164&issue=2005-12
- 2. К.Сепиашвили, “Некоторые вопросы дидактических информационных технологий обучения физике”, “Сазриси”, #21, 2006
- 3. ქეთევან სეფიაშვილი, „ელექტრონული სასწავლო საშუალებების გამოყენება ფიზიკის გაკვეთილებზე“, „ინტელექტი“ 2006.
- 4. ქეთევან სეფიაშვილი, ნინა კარბელაშვილი http://gesj.internetacademy.org.ge/gesj_articles/1251.pdf
http://gesj.internet-academy.org.ge/ge/v_abstr_ge.php?b_sec=edu&artic_num=1251&issue=2006-07
http://gesj.internet-academy.org.ge/ge/v_abstr_ge.php?b_sec=edu&artic_num=1251&issue=2006-0
- 5. ინტეგრირებული გაკვეთილი ფიზიკა/მათემატიკა ქეთევან სეფიაშვილიhttp://mastsavlebeli.ge/?p=21671
- 6. Wisc-Online სასწავლო რესურსები ფიზიკაში ქეთევან სეფიაშვილი http://mastsavlebeli.ge/?p=22686
- 7 დიფერენცირებული სწავლების უპირატესობა ფიზიკის გაკვეთილებზე
- 8. წრფივი ფუნქცია და წრფივი დამოკიდებულება ფიზიკურ სიდიდეებს შორის
- 9. ფლეშბარათებისა და სამუშაო ფუცლების გამოყენების უპირატესობა გაკვეთილზე
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete